iPhone 4, miiiin!

Nu har jag fått en vit iPhone 4!  (Nej, ingen 4s ;] )
Så nu har Jojo hjälpt mig med allting, haha. :)
Imorse vaknade jag, Jojo ringde o sa att dom skulle börja åka, när hon kom hem till mig hade jag somnat om.. Så hon fick väcka mig. ;)
Sen fixade hon mitt hår o smink och sen fixade jag hennes hår. :)
Efter en stund kom mamma hem så då åkte jag, Jojo, mamma o Kim till dagis för att hämta Ella o sen åkte vi iväg för att fixa iPhone till mig, köpte även tre skal o en jacka till mig. ;)
Vi åt på restaurang och köpte godis till mig och Jojo som vi nu smaskar på. :D
Nu har jag blogg.se i mobilen så kan uppdatera mer o oftare! :D
See ya ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author