Mickaela. ♥

Tack Mickaela för att du alltid finns där för mig.
För att du hjälper mig upp, när jag är nere. För att du får mig att tro på att det kommer hända.
För att du är min bästa vän. För att du får mig att skratta & le. För att du får mig att känna lycka, får mig att känna mig glad.
Tack för att du älskar & accepterar mig för den jag är, för att jag alltid kan prata med dig, även om jag vet att det är något du kommer bli arg över.
Tack för att du ger mig råd och tips, så jag klarar mig igenom svåra tider, förlora vänner och massa andra saker.
För att du förstår vad jag känner, samma smärta, samma kärlek, samma sak.
Tack för att du förstår vad jag menar med att jag inte kan sitta och snacka om samma saker som mina andra vänner, för att du förstår vad jag orkar, vill och kan snacka om.
För att du är så lik mig.
Tack så jävla mycket för att du lät mig bli din vän.
Tvillingsjäl, syster, bästa vän, jag älskar dig! ♥

Kommentarer
Postat av: Mickaela

Awww... Jag älskar dig! ♥♥♥

2012-01-16 @ 21:10:01
URL: http://mickaelak.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author