Tomorrow it's FRIDAY PEOPLE!

YESBOX!
Fredag imorgon :] Ska vara med Josse då, as längesen, men de ska väl bli kul :D
Hade tänkt åka till Mickaela i helgen, men det funkade inte :( Får väl prova nästa helg då! :o
Varit i skolan idag, haft huvudvärk o ont i magen, bokstavligt talat så har jag dött idag :] I alla fall så kom jag hem vid tjugo i fyra, slutade 15.20 idag,  och låg och vilade lite först, så sjukt trött! Sen tog jag datorn loggade in, snackade med kompisar samtidigt som jag snackade serious buisness, usch.

Sen jag blev inbjuden i två grupper på facebook igår, har jag fått bättre statistik. YEY! :D Danke schön! ;)

Nu ska jag ta och göra mina läxor, har bestämt mig för att bli ännu bättre denna terminen än förra. ;)
image description
Truth can hurt. So badly..

Kommentarer
Postat av: Ida

Fin blogg! :)

2012-01-12 @ 19:22:19
URL: http://smilei.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author