Underbaraste dagen i mitt liv - jag berättar!

För det första så kan jag ju säga att jag saknar dom sjukt mycket, har bara lust att gråta men vill inte gråta hemma hos Jojo. Men jag känner mig sjukt deppig, dom var så fantastikt underbara!
Men nu ska jag berätta vad som hände, kanske blir långt. ;)

Okej, jag träffade Ellinor i Malmö vid KB vid 18 och då var det insläpp. Vi gick och hänge våra jackor osv.. Sen sprang vi fram och ställde oss längst fram sen såg vi en person som liknade Davey as mkt! Så vi fick typ damp o sånt, men det var inte Davey.. Iaf sen när vi kom tillbaka till våra "platser" så sa någon kille något till Ellinor men vi brydde oss inte eftersom vi trodde dom skulle starta bråk. Men sen började dom snacka mer med oss (det var 3 killar) så vi stod och snackade med dom, Axel, Hampus och Jesper hette dom. :) Eftersom spelningen började 18.30 men blev försenad till typ 19.00 så stod vi och pratade med dom, de var fett schyssta och roliga! Haha jag heter Peter och Ellinor heter Linnea - enligt Jesper. ;)
Haha, som många andra trodde dom inte på mig när jag sa att jag var 12 (Jesper och Axel är 16 o Hampus 15 - tror jag) men vi fick massa komplimanger av dom, haha , tack killar! :D
Sen kom Chris och Mike upp på scenen och började förbereda och då fick jag och Ellinor damp och Jesper ropade på dom åt oss, haha xd
Under spelningen så nuddade Ellinor Daveys sko (!!!!!) han tittade på oss & jag fick ögonkontakt med honom, han räckte ut tungan mot oss (!!!) Ben blinkade och log mot oss 2 gånger (!!) och sen efteråt ställde jag och Ellinor oss vid sidan och då gick dom i bandet fram o tillbaka för att fixa på scenen, och Jesper stod där med oss så han ropade typ "These girls love you, do you love them?" till Chris så hörde man Chris säga "yeah!" OMG! Och sen fick vi hans autograf, och sedan fick vi prata typ 5 sekunder med Davey, krama honom och få hans autograf! Det enda vi sa var "Can you sign this please?" och "Can you take a photo with us?" han  "Thank you very much" när han signerade våra biljetter och "Yes, but I need to fix some things first. I will be out for like half an hour" sen gick han iväg och hans brittiska dialekt, yummie! (han hann aldrig komma ut innan vi var tvugna att gå, så det blev ingen bild med honom :[) Sen kom Ben  ut och jag höll i hans öl (!!) fick hans autograf och sedan fotade jag han med Ellinor och när jag skulle fotas med honom gick han iväg (:[) menmen! Vi fick tyvärr ingen autograf eller något av Mike, menmen!


Kommer bilder som jag tog. Ni kan också hitta dom på Ellinors blogg (http://sheil.blogg.se) där har hon fått dom av mig och redigerat vissa osv. :)
image descriptionJa, hon vägrade visa ansiktet!
image descriptionBen♥
image descriptionMike ♥
image descriptionDavey ♥
image descriptionChris och Davey♥
image descriptionChris och Davey♥
image descriptionDavey och Mikes arm ♥
image descriptionFina Ellinor och Ben ♥ Den oöppnade ölen (den man ser mest) höll jag i!!! :D 
image descriptionÖverst är Daveys autograf, sen Chris och sen Bens ♥
Sen jag kom hem har Davey svarat mig två gånger på twitter!!
image description(Jag frågade om han hade hört mig och Ellinor när vi skrek o sjöng :]   och xx (= pusspuss) fick mig att dampa loss totalt!
image descriptionOch där ser ni ju vad han svarade på. ;) 

26/1-2012 är en dag jag aldrig glömmer.♥

Kommentarer
Postat av: kalle

Allt bra med dig? :D

2012-01-27 @ 22:27:34
URL: http://kallehedin.blogg.se/
Postat av: Wilma

du vet att du kan bli anmäld om nån som ja.. ser dig eller vet att du håller i en öl xd

2012-01-28 @ 10:45:16
URL: http://wilmamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author