Dagens diss: storbloggarna blir kända på fel sätt!

Dagens diss idag går till storbloggarna. En del av dem, om inte alla blir kända på helt fel sätt idag!
De stora bloggarna som har varit kända nu i ett par år blev kända på att provocera dag ut och dag in, ex. kissie, paow, dessie. Dem hade egentligen bara tur att de var just dem som blev kända av alla dessa som provocerar.
 
Men som idag blir bloggar kända för att de fjäskar till sig läsare. Sen när känns det okej egentligen att en 98a blir storbloggare? Drar sig in i den affärsvärlden när människan knappt vet vad det handlar om?
Jag pratar om juliahofsweden. Hon har blivit känd för att skriva över allt och vifta runt med "förlorat mamma, pappa och syster".
Enligt mig ska en bloggare bli känd för att h*n är inspirerande, om de är texter som är fina som h*n har skrivit, eller om det är bilder som personen har tagit som är inspirerande och fångar ens blick och kanske ger en speciella känslor.
Inte för att man viftar runt med en sak som har hänt i sitt liv då kan ju jag lika bra skriva "skadat knä, fot, höft, fingrar och brytit revben"
Nej det är helt fel sätt som bloggare blir kända på i dagsläget...
 


Kommentarer
Postat av: SARABACKMAN ~ enjoying life

SVAR: kul att du är med & tävlar om att bli Veckans bloggis! hör av mig sen när jag lottat ut :D

2012-07-08 @ 21:10:21
URL: http://sarabackman.blogg.se
Postat av: jasmine

sv: tack detsamma:)
bra med mig, hur är det själv?

Svar: skriv gärna din bloggadress annars kan jag inte gå in och svara på det du har skrivit :)
Sofia Cyrus Kaulitz

2012-07-08 @ 21:18:25
Postat av: Nelly

jja har haft en bra dag :) durå?
kram

2012-07-08 @ 21:32:58
URL: http://nellystighs.webblogg.se
Postat av: Ella Stork

sv: Här är allt bra, själv? kram!

2012-07-08 @ 21:41:05
URL: http://ellastork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author