Fett awesome.

Hejsan!
Kom hem för snart en timme sedan, dock funkade inte mitt internet och orkade inte blogga från mobilen.
Har ju som sagt varit på VIP middag och även kollat på LdB mot Örebro! Vi vann med 2-1 woho! :D
Fick även Frida Nordins autograf. Hon spelar i LdB men är skadad, så hon satt typ först snett bakom mig på läktaren. Sen flyttade hon, hennes fru, hennes barn och några andra ner. Så i pausen gick jag och min lillebror o frågade om autograf, hihi! Vill ha Anja Mittags autograf, hmm..
Haha, men vi hörs mer imorgon!
Kyssen! :*

Kommentarer
Postat av: Andreas

Men wow, care.

2012-07-04 @ 23:49:59
Postat av: Miranda

Förlåt, men fan vad ful header du har. Man hinner inte ens se vad det står och knappt vad den föreställer.

2012-07-05 @ 03:05:26
Postat av: sheil

nu har vinnarna av veckans blogg kommit upp, in och kolla om du är en av dem och anmäl dig igen!
kram /s

Postat av: Anneli

Allt bra?:D

2012-07-05 @ 10:17:40
URL: http://Anneliih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author