Sofia avslöjar & dag 16..

kommer senare idag...
 
angående sofia avslöjar *host* var berädda på fegis.. nej jag ska inte mobba men de kommer senare idag så kolla in på bloggen lite då och då. Sofia är fortfarande på landet, tror det var i värmland egentligen där hon befinner sig. Vad värmland är eller var det är har jag ingen aning om så de får ni googla fram istället ;)
 
Men nu är det jag (som ni kanske förstår) elli som bloggar här :) Idag ska jag bara ta det lungt sola eftersom det är sådant lovely väder! Sedan ska jag bestäma lite vad ska som komma upp på min blogg nu, eftersom det är för mycket om bara mitt liv.
Det är ett tips för er som har bloggtorka, sätt er ner, tänk på vad ni tycker om att skriva om och gör typ ett schema.
aja nu ska jag inte störa er mer, bye!
 
 
tänk att ha sånna här coola piercingar, och yes jag har färgat mitt hår svart i lördags

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author