Sofia dampar loss -.-

Alltså jag blir galen på mig själv, 3 och internet hemma hos pappa. I förrigår på kvällen när jag kom hem fick jag inte internet kontak till datorn, så kunde inte skriva inlägg eller tidsinställa igår. Igår innan jag stack till Madde glömde jag skriva ett inlägg och sen var jag hos henne hela dagen. Och min surf är ju slut, så kan bara skriva när jag har wifi och det har jag inte hos henne. Gaaah. -.- Men idag ska jag in till Malmö och träffa bästa vän Amanda för första gången! :D så halv ett åker vi in och vid ett ser jag henne. :3 Vet inte hur uppdateringen blir eller hur länge jag är där, men det får vi se! När jag kommer hem ska jag försöka tidsinställa några inlägg! Kyssen! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author