Yä män!

Hej Sofias läsare! Ebba är personen som skriver detta fina lilla inlägget!
Sofia sitter just nu i en bil, någonstans i Sverige, på väg hem! Å hon bad mig göra ett litet inlägg på hennes blogg, så här är det! :)
Ja, jag vet inte vad jag ska skriva.. Tror jag ska äta glass snart! Vill ha twister, för den är suuuper god! Men då måste jag gå till affären för att köpa den, vilket jag inte orkar, också är jag pank! Har bara två kronor i min plånbok, så jag har inte råd med en liten glass.. Inte bra! :( ..får ta päronsplit som vi har hemma!
Vilken är er favoritglass? :)

Sofia har nog bara nämnt mitt namn 2 gånger i bloggen, så tror inte att någon vet vem jag är.. Men i alla fall, här är en bild på mig och min hund, Sixten.
Ha det gött ! /Ebba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author