Wopsi.

Hejsan!
Vaknade upp imorse av att jag kom på att jag inte hade några tidsinställa inlägg idag, hmm.. 
Men ja, det får ni stå ut med för det var inte lönt att jag startade datorn. Skulle fixa mig, ner till mamma och hämta grejer, hem och packa och sen åka till Jojo.
Så just nu bloggar jag från Jojos dator medans hon är i duschen. Hoppas det inte gör något att jag tog datorn. :D
Sov sjukt bra inatt, var nog dock för att jag var sjukt trött. Vaknade faktiskt inte klockan åtta imorse, hihi. c:
Idag ska jag och Jojo ha "fotostudio" som hon kallar det, hehe. Så vi sätter upp ett lakan eller något någonstans och fotar. Så har med mig min kamera och mitt stativ. :D 
Men vi hörs!
Kyssen! :*

Kommentarer
Postat av: Maddiie

Kikar in o önskar dig en fortsatt trevlig fredag :) Händer det något skoj i kväll?

2012-07-27 @ 18:10:10
URL: http://maddiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author