Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Utséendemässigt faller jag för killar med svart, "långt" hår. Ingen aning om varför, men det är så jävla snyggt och jag smälter direkt. Och piercingar/tatueringar är bara ett plus, så snyggt! 
Men vill ha en kille som är sig själv. Tycker det är sjukt gulligt om killen är sådär lite blyg och så vad ni vill? Men samtidigt är det hot när killen är utåtriktad och sånt där också. Om ni vet hur jag menar? :3
Och om killen är sådär kramgo och sånt där. Vill ju inte ha nån som bara puttar bort en typ när man vill kramas? Haha. 
Men ja, typ det jag faller för. :) 
 
*notera att han inte heter Andy Sixx, utan Andy Biersack* 

Kommentarer
Postat av: Maddiie

Sv: tack så mkt :)

Allt bra med dig?

2012-06-29 @ 13:58:49
URL: http://maddiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author