Dansshower :)

Hejsan!
Gör ingenting just nu, är bara sjukt uttråkad och dampar lite på blogg.se, haha.
Var inne på dansstudion idag och hade genrep till showen imorgon och på onsdag. Kommer bli fett roligt. :)
Så bor ni nära Malmö, kom till Stadsbiblioteket vid 11.00. ;)
Ja, det är typ as tidigt.. Men skit samma. :p
Ska sitta och tidsinställa lite inlägg till imorgon, för vet inte hur länge jag kommer vara i stan, blogg.se appen funkar ju inte heller. Och sedan på kvällen, tror jag det är, ska jag gå och se LdB med pappa och Niclas. Så ja. Ska bli trevligt, jag har ju missat nån match. Haha. :(
Men ha en bra kväll så hörs vi!
Kyssen! :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; aha, ska de bli kul=? :D

2012-06-26 @ 00:43:53
URL: http://swaxu.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

sv; får du betalt för de? :D

2012-06-26 @ 03:43:16
URL: http://swaxu.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author