Du får fan tillbaks.

Okej, så du skrev ett litet "hatinlägg" om mig och Ellinor, så ja, hoppas verkligen du läser detta.
 
Så jag orkar inte bry mig om du kallar mig snorunge eller andra saker. Seriöst, jag har hört värre.
Och du ska inte tala om att vi krossar din självkänsla, självförtroende och allt vad du sa när vi drar in Bill. Du har fan fått mig att bli ledsen flera gånger, du har försämrat mitt självförtroende. 
Jag bryr mig inte heller om du sitter och skriver inlägg på din blogg om mig. Måste ju dock säga tack för att du länkade min blogg på din. Så gulligt av dig! 
Och vi satt inte och kallade Bill massa saker, vi är själva Tokio Hotel fans så varför skulle vi säga något om honom?
Och jag vet att det vi aldrig kommer ha en vänskap som förr, det förstod jag för att ganska bra tag sen.
Vilken tur att jag då har underbara vänner som Ellinor och dom andra. Som inte dömmer en för vem man blir kär i.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vemfan kaxar?!!?? ;O

du borde få en länk av mig så du får ett par hundra läsare så kan du skratta åt den idioten! :D

2012-06-27 @ 16:30:04
URL: http://swaxu.bloggplatsen.se
Postat av: amanda

Du vet att jag finns alltid för dig du läskigt söta varelse! <3
Jag kommer alltid älska dig för den du är, alltid. Även när vi blivit gamla och glömt varandra, kommer mitt hjärta minnas dig. <3

Btw, för att få dig på liiite bättre humör tror jag. Kan jag säga att det i stort sett är klart att vi åker till Höör någon gång i Augusti, och vi kommer förmodligen träffas, hihi! :'D <3

Svar: (Kunde inte gå in på din blogg o svara för du har lösen o de ò.ô) Men jag älskar dig gullunge! Kommer aldrig glömma dig eller vad du gjort för mig. <3

OMG, fucking awesome! Längtar! :'D <3
Sofia Cyrus Kaulitz

2012-06-27 @ 16:54:14
URL: http://amandaawestbergg.blogg.se
Postat av: Angelika

Asså omg.. Och hon ska vara äldre än oss? Hon har fan inte växt upp mer än en 00. 15 år och kallar en 13 åring och ellinor(venne hur gammal hon är xd) barnslig, snorunge, lilla äckliga särbarn, fittunge osv osv.
Och hon sa att jag var omogen när jag hade ett bråk med min klass på fb när jag kallade dom för det.
Min tanke var bara typ att hon inte beter sig bättre själv nu.

Sofia, du vet att du inte ska lyssna på skiten hon säger.
Jag älskar dig för den du är, och det kommer jag alltid att göra <3 Finns alltid för dig <3<3

2012-06-27 @ 17:14:21
URL: http://billscheyy.devote.se
Postat av: Angelika

SV: ♥♥
Japp. Man måste ju liksom låta henne vara så :P

2012-06-27 @ 17:30:43
URL: http://billscheyy.devote.se
Postat av: Anonym

sv; lägg upp förra dansen då!? :D

2012-06-27 @ 17:37:17
URL: http://swaxu.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

vem är det inlägget handlar om? :O

2012-06-27 @ 20:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author