Funkar inte?

Hejsan!
Vet att jag borde ha uppdaterat tidigare men det funkade inte att logga in på appen, provade på Jojos mobil också. Och hon kunde inte heller logga in från sin så de var väl något knäppt med appen antar jag..
För övrigt så har jag, Madde och Jojo tagit massa bilder idag. Naw. 
Haha, ska överföra dom och sedan packa saker, vi sover hos Jojo ikväll och imorgon ska vi på bio. Så då tar vi bussen in till Malmö, lol bra att veta. 
Tror jag redigerar bilderna och laddar upp dom ikväll, ingen aning. 
För övrigt så har jag också fått nya blogg.se på datorn, wiho! :D Alla andra tycker ju de är så bra, så ja. :p 
Måste lära mig detta först för allt är så komplicerat för mig nu, åh. >.< 
Men ja, vi hörs!
Kyssen! :*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author