Godmorgon!

Godmorgon på er!
Sitter för tillfället och lyssnar på "Fuldans" hahah. Den låten är så jäkla dålig men ändå bra! :D
Idag ska jag som sagt, försöka vara glad. Inte tänka på något av de som hänt senaste veckan, osv. Idag ska jag vara glad! :D
Men är ju med Madde & Jojo, och dom borde väl inte misslyckas med att få mig och skratta och sånt där? ;)
Blogg.se appen funkar fortfarande inte, så vet inte hur uppdateringen blir. Vet inte om jag hinner tidsinställa inlägg, vi får se hur det blir.
Men nu ska vi äta frukost, så vi hörs!
Kyssen! :*

Bjuder på en gammal bild, haha. :)

Kommentarer
Postat av: Anna

vad fin blogg! :)

2012-06-21 @ 12:22:09
URL: http://friidrottsanna.webblogg.se
Postat av: Michelle

Sv. Jag fattar bara inte varför du ens gav dig in på något när du redan från början visste att det aldrig skulle hända, det kopplar bara inte. Varför plåga sigsjälv mer än nödvändigt när man kan ta tag i det från start så du hade sluppit all skit du gått igenom denna period? Det har ju bara varit tårar och blod som gått i spillror, för att inte tala om att du blev av med en fantastisk tjej helt i onödan. Det kopplar bara inte varför du låtit digsjälv fortsätta lida och inte kapat av bandet tidigare...
Och helt ärligt bryr jag mig inte om dendär killen i England, som du nu säger heter Nick. Jag vet inget om honom och jag var seriös med att jag hoppas att ni får det bra, att du faktiskt kan vara glad och må relativt bra med honom, men antar att jag är rätt bra på att uttrycka mig helt fel när jag är upprörd.
Och jag hade gärna struntat i och lägga mig i om det inte vore för att jag inte kan kontrollera mig ibland, det finns liksom ingen spärr som tar emot i vissa stunder så det bara flödar på och i efterhand blir jag pissed över att jag inte kunnat kontrollera mig. Men ja, det kan bero mycket på att detta gäller väldigt mycket den person jag älskar mer än mitt eget liv och har gjort i 5 år, så det är egentligen inte konstigt att jag fick mer eller mindre rage. Men jag ska låta dig vara, är dock fortfarande rätt pissed över vad du gjort, men då är det ju tur att jag inte har kontakt med dig och inte kollar din blogg mer än de gånger jag råkar snubbla över den då du länkar den på vissa ställen. Och jag är inte så säker på att Mickah vill prata med dig, hon han ju brutit upp kontakten totalt så jag skulle inte förvänta mig något om jag vore du, vilket är synd om Mickah är hur gosig som helst.
PUSS!

2012-06-21 @ 13:29:14
URL: http://royko.blogg.se/
Postat av: Michelle

Sv. Mickah är Mickah, glömde att hon är för ödmjuk och bebrydd om folk för att bara lägga dom bakom ryggen och totalt ignorera dem... Det är ju visserligen väldigt bra i vissa fall, dock lite mindre bra i andra (nej jag syftar inte på att du är ett mindre bra fall, ta mig rätt nu) .-.
"Försöker inte fjäska eller nått, men den texten är faktiskt sjukt gullig. "... Jag tror faktiskt inte du fjäskar, och jag tar verkligen åt mig av folks åsikter, så som du säkert förstår värmde det faktiskt då det enda jag gjort är att skriva från hjärtat om den person jag verkligen älskar...

2012-06-21 @ 15:36:53
URL: http://royko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author