Haha, detta börjar ju bli kul. (Tack Chrystal! ;])

Tio Känslor
1. Saknar du någon just nu? - Ja
2. Är du glad?- Njaa, inte direkt
3. Är du fundersam? - Jao
4. Är du uttråkad? - Haha, jafan
5. Är du tysk? - Nej :(
6. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - Nej
7. Gillar du någon just nu? - Ja
 
Om dig
1. Hur mycket är klockan just nu? - 02.06
2. Namn? - Sofia
3. Vart bor du? - Hemma? c:
4. Hur många barn vill du ha? - 1-2
5. Vill du gifta dig? - Ja
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - Skär xd
7. Har du ätit sushi? - Nej o.o
8. Favoritglass? - Ingen aning
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - Borde jag veta? o.o
 
Tio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär? - Jaosi
2. Tror du på kärlek? - Ja
3. Har du gjort något du verkligen ångrar? - Ja.
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Ja
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Ingen aning
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - Ja. (en kille då, lol)
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom/henne? - Ja
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Nej
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - Haha, hur ska jag veta om det är en hemlig beundrare..?
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ja
 
Tio Har du nånsin
1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? - Nej
2. Har du nånsin velat ta livet av dig? - Ja
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - Ja
4. Har du hoppat bungy jump? - Nej
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - Ja
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - Haha nej..
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Ja..
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - Nej. Gud vad tråkigt? :o
9. Har du nånsin tyckt att världen suger? - Ja
 
Irriterar mig:
1. Mygg
2. När man måste vara helt stilla och det börjar klia någonstans ;___;
3. Att jag är så sjukt trött
4. Flugor
5. Att min cam inte funkar
6. När man blir dömd för musiken man gillar
7. Min lillebror
8. Myggbett 
9. Att mitt hår är rufsigt xd 
10. Att jag typ "fjällar" på fingrarna
 
Gör mig glad:
1. Musik
2. Vänner
3. Min lillasyster
4. Sommarlov
5. Se mina vänner lyckliga
6. Sång
7. Kramar
8. Pussar
9. Purdana (Chrystal fattar ;]) 
10. Dans
 
Jag älskar:
1. Musik
2. Vännerna
3. Mobilen
4. Spotify
5. Tokio Hotel
6. Glamour of the Kill
7. Black Veil Brides
8. När jag kan skratta på riktigt
9. Söta sms
10. När någon håller på med mitt hår
 
Låtar jag drogar:
1. If I'm James Dean, you're Audrey Hepburn - Sleeping with sirens
2. Coffin - Black Veil Brides
3. Losing you - Dead by April
4. Promise me - Dead by April
5. Mystery - Dead by April
6. What can I say - Dead by April
7. Dying from the inside - Glamour of the kill
8. Do it now, remember it later - Sleeping with sirens
9. Blessed with a curse - Bring me the horizon
10. Knives and pens - Black Veil Brides
 
Vad jag gjort idag:
1. Varit med Madde
2. Dansat
3. Sjungt
4. Chattat med kompisar
5. Duschat
6. Ätit
7. Varit hos farmor
8. Fått panik
9. Skrattat
10. Tagit bilder
 
Vad som händer i helgen:
1. Chilla
2. Campa 
3. Vara med Jojo
4. Sova
5. Dansa
6. Lyssna på musik
7. Sjunga
8. Datorn
9. Fota
10. Snacka med kompisar
 
Vad jag gör en dag som rutin:
1. Sover tills jag vaknar
2. Ligger kvar i sängen & sms
3. Äter frukost 
4. Fixar mig
5. Inget speciellt
6. Äter, kanske
7. Datorn
8. Borstar tänderna, lol 
9. Smsar
10. Somnar
 
Mina syskon:
1. Ella
2. Niclas
3. Amanda
4. Sophie
5. Chrystal
6. Felicia
7. Emma
8. Madde
9. Jojo
10. Olivia
 
Sanningar om mig:
1. Jag har lätt för att skaffa nya vänner
2. Jag överlever inte utan min mobil
3. Jag kan lätt börja skratta åt mig själv när jag är trött
4. Jag vill bli frisör när jag blir äldre, eller jobba inom musik
5. Nick & Miley Cyrus är mina förebilder
6. Jag älskar musik 
7. Jag kan vara gravallvarlig ena sekunden och helt jäkla oseriös nästa
8. Jag älskar små barn, som är snälla alltså....
9. Jag ska gå ett år i high school i Usa när jag är 16, förmodligen
10. Jag kan vara väldigt känslig
 
 

Kommentarer
Postat av: Chrystal

Så söt :'] älskar dig<3

2012-06-25 @ 02:46:00
URL: http://hilaryduff.devote.se
Postat av: Anonym

sv; fyfan.. samma väder idag också väl ?:(

2012-06-25 @ 03:14:24
URL: http://swaxu.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author