Har man tråkigt, så har man.

Du heter: Sofia Cyrus Kaulitz
Smeknamn: Soffi, Sofia, Sossie, Soss, tönt, osvosv.
Låt som när du är ledsen sörjer till?: Uh.. Ingen aning.
Beroende av: Min mobil, lol.
Vad tror folk om dig?: Jag kan inte läsa tankar?
Stämmer det?: -
Vad får du oftast komplimanger för?: Mina ögon.
Hur imponerar man på dig?: Va sig själv. Finnas för mig. Ja, typ det.
Brukar du skratta för dig själv?: Haha.. Ehm.. Beror på vad det är om. :p
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Aa okej <3
Var bor du?: Utanför Malmö.
Trivs du där?: Kan man trivas på ett dött ställe?
Har du haft sex idag: Nej.
Hur svarar du i mobilen: Hej det är Sofia, Hej, Hallå, eller liknande.
Vem ringde du senast?: Sophie.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Sist eller vad? I så fall "pusshej" 
Antal timmar sömn inatt: 8 tror jag.
Sov du ensam: Jepp.
Brukar du komma i tid: Ja.
Hur känner du dig nu: Vet inte. Trött. Konstig. 
Vanligaste färg på dina kläder: Usch ingen aning..
Vad tycker du om fötter: Öh?
Vad/Vem saknar du: Massor.
Hade du en bra kväll igår: Dög väll.
Favorit dryck på morgonen: Mjölk eller o'boy.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Olika.
Är du blyg?: Ibland, ibland inte. :p
Sysslar du med någon idrott: Dans.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jao.
Har du spytt offentligt: Eheheh... Ja.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ingen jävla aning.
Är du nöjd med ditt liv: Ibland.
Är du bortskämd: Vet inte riktigt om jag är sådär sjukt bortskämd. Men jag klarar mig såhär :]
Vad gör du i morgon: Tänker.
Vad är det värsta du vet?: Usch.. Massor med saker. Folk som ljuger, folk som leker med ens förtroende för dom, spindlar (insekter överhuvudtaget) osv.
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Jadå! :)
Vad är det finaste du fått?: Mina vänner.
En speciell dag du minns: 26 januari 2012.
Du samlar på: Inget speciellt.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Sophie eller Amanda.
När grät du senast: Idag.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Ingen aning. Inte direkt tänkt på det.
Vill du gifta dig: Ja.
Vill du ha barn:  Ja man. 
Är du musikalisk?: Typ.
Vad dricker du helst när du är törstig: Kolsyrat vatten.
Bor dina föräldrar tillsammans: Nä.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Många gånger.
Biter du på naglarna: Nepp! *proud* :D 
Gammal bild jag redigerade på mig och Amanda. Naw. :3

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; men vi ska nog vara glada över att de kom sol alls, visst!? ;)

2012-06-23 @ 01:24:21
URL: http://swaxu.bloggplatsen.se
Postat av: Dalia

Bloglovinbyte? Allt bra annars?

2012-06-23 @ 04:50:22
URL: http://bydalia.blogg.se
Postat av: LINNEA GULLARBERGS

hur är det med dig? :)

2012-06-23 @ 10:26:12
URL: http://lgullarbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author