Kela here! :D

Hellu!
Jag flörtade till mig Sofias användarnamn och lösenord, och ska nu göra ett litet charmigt inlägg här! :- )
Har dock ingen jävla aning om vad jag ska prata om. HAHAHA </3
Jag kaaaan.... Berätta om mig själv!
Jag är en töntig tjej på 15 år, som är ganska barnslig utav mig, men är oftast seriös när det behövs.
Jag bor i Skåne, med min mor och min styvfar, och min pappa bor i Värmland.
Jag är en irlänsk/skotsk-halvamerikan och så lite blandat med franskt och tyskt blod. Mehehehehe... :3
För övrigt så är jag ett Tokio Hotel fan, precis som Sofia, men jag kan lyssna på all annan musik också!
Vill ni veta mer, så får ni gå in på min blogg!
Klicka på bilden ;D

Lilla Billa får representera för min blogg! :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author