Måla naglarna.

Godkväll!
Tänkte att jag ska ge mig själv en "nagelbehandling" eller vad man ska säga, och efter det måla naglarna. Sätta på pärlor eller något. Måste ju göra något av min kväll?! :D
Fick i julklapp sån typ necessär med massa nagelsaker, alltså handkräm, nagelbands saker och sånt där. Och även en liten "bok" där det stod hur man använder sakerna! :D
Har för mig att den är från kicks, så vill ni ha den kan ni säkert gå in där! 
Ska ta och fota sedan, så ni får en bild. För har inte hittat nån bild än, och orkar inte leta mer, haha är så lat.
Men nu ska jag gå och fixa naglarna, så får ni se resultat osv när jag är färdig! :D
Kyssen! :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author