Morgon med sims 3.

Godmorgon! (Eller middag ;])
Sitter i min säng och typ dampar sönder för att blogg.se appen fortfarande inte fungerar, man bara gaaaah. -.-
Så om det inte funkar snart, så mejlar jag väl. Eftersom nu har den inte funkat på typ 3-4 dagar, och jag sitter inte vid datorn 24/7. Jag vill ju liksom kunna vara med vänner, dansa eller vad som helst men också blogga. Och det blir så himla klyddigt om jag ska gå in på safari och sånt hela tiden varje gång jag vill skriva ett inlägg..
Men nu ska jag sätta mig och spela sims 3, haha. :3
Kyssen! :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; tack.. hoppas nt de e ngt allvarligt, men man vet ju aldrig visst?! :/

2012-06-23 @ 15:42:59
URL: http://swaxu.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author