Nähä.. :(

Blev inget med att måla naglarna. För såg att de håller på att bli missfärgade igen (någon måste sluta slarva med baslack (a) ) så gjorde "behandlingen" och filade naglarna sen lät jag det vara. Buhu. Inte kul och göra allt det där när man sååå gärna vill måla naglarna. :(
Menmen, det blir väl bättre om de får bli fina igen. Haha.
Kommer bilder snart på vad jag använder! Glömde säga att hela den saken är från Depend, så ni hittar det säkert hos depend också.
Tänkte att jag ska skriva lite om missfärgade naglar imorgon, hehe.
Men vi hörs!
Kyssen! :*

Kommentarer
Postat av: Maddiie

Kikar in o önskar dig en trevlig kväll :)
Några roliga planer för i morrn? :)

2012-06-23 @ 22:05:22
URL: http://maddiie.blogg.se
Postat av: Maddiie

Sv: Tack :) oki.
Nej det ända som jag har inplanerat i morrn är att jag ska åka och storhandla :P

2012-06-23 @ 22:22:03
URL: http://maddiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author