Omg..

Omg det har inte kommit något inlägg mer än de imorse?!
Måste ju faktiskt skylla på blogg.se appen för det, eftersom jag inte varit hemma och den inte funkar. Fu.
Men ikväll får jag väl uppdatera lite mer då, antar jag? Eller så får de bli imorgon, eller något. Ingen aning, haha. :p
Statistiken suger för tillfället så den ska jag ju få upp, om jag nu kan det..
Var ju och såg LOL med Madde och Jojo. Lite läskigt hur Lola's liv nästan är en kopia av mitt. Dock röker jag inte hasch och det där, men man såg mycket mig i henne, ja. Usch, det var nästan jobbigt att se på.. Men ja, jag grät inte i alla fall! ;)
Haha, så stolt.
Är faktiskt sjukt stolt över mig själv (väääääldigt många olika grejer, bara en person vet) så ja. Haha, stoltis här.
Men vi hörs!
Kyssen! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author