Buhu..

Wäää, statistiken blir sämre o sämre! D:
Men det kan ju bero på att jag bloggar as tråkigt och inte lika bra längre, eller? ;)
Men idag ska jag få in veckans låt, hiss/diss, sofia avslöjar och nya bilder. Det låtar bra va?! :D
Haha, men ska snart ta bilderna då och sedan måste jag välja veckans låt o ämnen till hiss/diss o sofia avslöjar.
Känner mig lite deppig idag, det är 6 veckor och 3 dagar sen jag och Ellinor såg GOTK! Alltså.. shit, saknaaaar! Men vi ska se dom minst en gång till detta året. ;)
Kan ju också säga att jag började älska Glamour of the kill den 26 också när vi såg dom live. Gillade dom bara väldigt mycket förut. Sen dog jag lite när jag såg Mike, lite när jag såg Chris, lite när jag såg Ben och lite när jag såg Davey! :D
I fredags la jag tröjan som jag hade på mig då i tvätten, så sorligt... Haha, den har legat på mitt rum i en månad. Men det är bara för den luktade Davey, jag kramade ju honom. (a)
Men den luktade inte längre så då fick den hamna i tvätten. :(
Nästa gång ska jag krama honom igen och då luktar mina kläder som honom igen! :D
Haha, men vi hörs snart!
Kyssen! :*
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author