Förvirrad..

Alltså jag är så förvirrad! En kompis skulle göra en design till mig, men jag har inte fått den. Skulle jag få en eller inte? Om jag inte får en snart så gör jag en själv eller ber någon annan att göra.
Helst vill jag ju ha från min kompis som har gjort denna designen som jag har nu. Men vi får väl se. Ska fråga en gång till om jag ska få designen eller inte, om hon inte svarar så gör jag om min design i veckan.
Vi hörs om någon timme då det kommer "Sofia avslöjar"!
Kyssen! :*
image description

Kommentarer
Postat av: Evah

SV: Jag älskade Loreens låt men också många andra låtar. Tror också att hon har störst chans att vinna därborta eller iaf komma högt upp. :)

2012-03-11 @ 17:22:01
URL: http://Evaaaahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author