Hemkommen!

Hejsan alla fina!
Kom hem för inte så längesen, hann knappt sätta mig vid datorn innan det var mat.. Jag lovar, hade jag haft surf på mobilen hade jag bloggat i skolan och så men jag surfar ju för mycket så den räcker inte så länge.. FU.
Ska skriva ett inlägg snart, fast vet inte om jag ska ta de på något som jag avslöjar om mig själv eller åsikt.. Bara för de glömde jag vad jag ska skriva om också.. Great.. Haha, men we'll see! ;)
För övrigt så fick vi stanna kvar efter skolan och göra discolappar, vår klass ska ha disco nästa vecka, dock kan jag inte vara med... x)
Men ja, sen var jag med Madde hela eftermiddag! :)
Vi hörs snart!
Kyssen! :*
image description
The thought of you helps to get me trough. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author