Hemma hos pappa!

Hejsan!
Var ju ute innan! Gick och lämnade Maddes halsband till henne och sedan gick vi ut en runda. :)
Efter det gick jag hem till mamma och packade allting sen gick jag upp till pappa så nu sitter jag här. ;)
Vi ska åka och köpa tapeter idag eller något och sedan blir mitt rum klart snart antar jag, och då får ni ju en bild! :D
Det kommer bli så fiint :D
Har precis suttit och fibblat med designen på min testblogg eftersom Amanda la ut en video på sin blogg där hon visar hur man gör vissa saker, jag blev så glad, hihi! ^^
Ska lära mig göra bättre så det blir som denna jag har nu typ, men den har ju en kompis gjort i gimp eller så, så jag måste ju lära mig det först, right? ;)
Men måste hitta någon hemsida eller någon som kan lära mig isåfall.. Haha, men vi hörs senare! :)
Kyssen! :*
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author