It's wrong and I'll admit it! ♥

Godkväll!
Sitter just nu och kollar på intervjuer med Glamour of the kill, hihi! :D
Satt innan och lyssnade på Automatic med Tokio Hotel och nu hör jag "this life feels so sick, you're automatic to me" i huvudet hela tiden, haha.. Men ville bara säga att jag lever!
Tog bort mitt nagellack förr för hade förstört 4 naglar o då var jag inte ens klar.. Så fick damp och tog bort det, haha. xD
Ska nog gå ner och hämta kameran hos mamma imorgon så kan jag fota lite, eller vad säger ni?
Men nu ska jag fortsätta kolla! Bjuder på en as söt bild, haha kolla Ben! Typ, big smile? ;)
Kyssen! :*

Kommentarer
Postat av: Nutjarin

sv: Vad bra att du endå tog det bra :) Att du förstår :)

2012-03-16 @ 23:39:39
URL: http://nutjarinjw.blogg.se/
Postat av: Nutjarin

sv: Vad bra att du endå tog det bra :) Att du förstår :)

2012-03-16 @ 23:39:39
URL: http://nutjarinjw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author