Jag blir så trött!

Alltså, jag blir så less på vissa personer nu! Varför är det helt plötsligt en trend att hänga ut folk? Det är redan uttjatat och det är så sjukt omoget.
Ni sitter och trycker ner andra hela tiden och startar bloggbråk. Seriöst?
Jag är 99:a och jag är fan mognare än er och ni är 93-96:or allihop. Ni sitter och tjatar om någon annans hy, klädstil, åsikter och allt vad det är. Jag blir så arg!
Varför ens lägga ner tid på någon man inte gillar? Gillar ni inte personen, låt personen vara, låt personen leva sitt liv och bry er om ert egna. Hur orkar ni?
Ni söker uppmärksamhet, det är vad ni gör. Ni hänger ut folk, för många tycker att det är kul att läsa. Uppmärksamheten är allt ni vill ha.
Vill ni bara få fler brudar/snubbar att knulla eller?
Jag blir så less på er. Allt ni vill ha är uppmärksamhet.
Jag skriver inte detta för uppmärksamhet, utan jag vill skriva av mig. Jag tycker att allt är så omoget. Att ens klanka ner på någon annan.
image description
Ni kan ge mig skit för detta inlägget, visst. Men detta är min åsikt. Inte din.

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Håller med dig! Fruktansvärt lågt beteende!

2012-03-22 @ 01:21:22
URL: http://blogg.by/cathrine

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author