Kränka andra?

Nu blir jag så sjukt trött på folk!
Kränker andra stup i kvarten, fattar ni inte vad ni gör?! Folk kan må sjukt dåligt över det som ni gör, andra struntar i det, ignorerar det.
Jag tycker SYND om er som kränker andra! Ni mår ju tydligen dåligt i er själva och måste hitta massa fel och kränka andra för att må bättre. Men får ni skiten tillbaka så ska ni cutta er och vill dö?
Då vet ni ju hur det känns för de som blir kränkta? Men ändå fortsätter ni att kränka dom?
Häromdagen i skolan så snackade vi i kapprummet, någon som sa "då ska man kommentera så anonymt och så, så kan man skriva vad man vill" Seriöst? Jag trodde jag skulle få damputbrott. HALLÅ?!
Vart är världen på väg? Kränker andra?!
Och jag känner de som är bi/homo/meterosexuella osv. När jag och Madde stod och tittade på en video med två bögar som är tillsammans så skrattade de och sa massa saker. Och de kommenterade en person (tänker inte säga vem) och jag typ känner den personen. Jag fick anstränga mig för att inte börja skrika för så säger man fan inte om andra! Vad är det med er?
Hade DU gillat om någon gick och klanka ner på dig om du var bi/homo/meterosexuell eller annat? Hur hade DU mått?
Nu är jag riktigt förbannad på er, gå och prata med någon om ni mår så dåligt! Och låt de som är sig själva, vara det!
Ni går för långt.

Kommentarer
Postat av: Malin Oskarsson

Hej sötis! Hade du kunnat ställa en fråga till mig i min blogresponse? Kram :)

http://www.blogresponse.com/mmmaalin

2012-03-01 @ 21:23:41
URL: http://bbanajd.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Du har helt rätt i allt du skriver, håller verkligen med dig! :)

2012-03-01 @ 21:50:21
URL: http://fridellrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author