Läsares förslag! ;)

Någon som ville att jag ska skriva om mitt/mina favoritband/favoritartist. Så jag tänkte att jag kan skriva om mina två absoluta favoritband och min favoritartist! :D
De jag älskar mest är Tokio Hotel, 4 killar från Magdeburg i Tyskland som startade ett band i ung ålder och blev upptäckta. 2005 släpptes deras första singel "Durch den monsun" och spred sig snabbt i Tyskland. De fick många fans. De blev mer och mer kända, både inom Tyskland, i USA, Europa, över hela världen och de gjorde fler och fler låtar. Idag är de fortfarande ett band, håller på med nytt album och har massor med fans.
Bill (sångaren) har bytt stil väldigt många gånger, Tom  (gitarristen) som även är Bills tvillingbror har också bytt stil någon gång medans Gustav och Georg är detsamma. Fast ja, Gustav färgade ju håret mörkbrunt/svart (?) ett tag. ;)
Min dröm är ju klart att se dessa underbara killar live och att få snacka med dom, hade inte varit fel va? ;)
Dessa 4 killar fångade mitt hjärta och jag älskar dom. Har gjort det sen 8 januari 2011, I'm a proud Alien. ♥
Tom Kaulitz, Bill Kaulitz, Georg Listing och Gustav Schäfer - jag älskar er sjukt mycket! ♥
4 små söta killar från Magdeburg. ♥
Och denna bilden är från 2009, can u see any difference? ;) Och om ni inte vet så är det Gustav från vänster, sen Bill, Tom och tillsist Georg :D

Ett annat favoritband är Glamour of the kill som jag såg live med min älskade vän Ellinor den 26 januari! Alltså är det 7 veckor sen idag...
Vet egentligen inte så mycket om dom, jag är inte tjejen som sitter i flera timmar och letar fakta, hihi. ^^
Men jag vet att de är sjukt snygga, sjukt underbara och ett sjukt bra band! Helt min musiksmak,  hehe! :D
Har ju fått krama Davey (sångaren och basisten) och fått hans autograf och pratat med honom, fått Chris (gitarrist) autograf och han sa att han älskar mig o Ellinor, fått Bens (trummis) autograf, pratat med honom, hållt i hans öl och fotat honom med Ellinor och sen fick vi ingenting med Mike (ledgitarristen) ! :( Men nästa gång vi ser dom så! :D
Davey Richmond, Mike Kingswood, Benjamin D Thomson och Chris Gomerson, jag älskar er och har gjort det sen 26 januari 2012 ♥
Älskade killar ♥
Från vänster: Davet, Chris, Ben o Mike :)

Och min favoritartist är Miley Ray Cyrus.
Min älskade ängel har i stort sett varit känd i hela sitt liv eftersom hennes pappa är den kända countrysångaren Billy Ray Cyrus. Hon slog igenom i tv-serien Hannah Montana som länge gått på Disney channel, nu har hon slutat spela in nya avsnitt och satsar på film- och musikkarriär.
Hon har sina egna album Breakout, The time of our lives och Can't be tamed.
Har älskat denna kvinna sen oktober 2009. Jag kommer stå vid hennes sida no matter what, hur hon än klär sig och vad hon än gör.
Destiny Hope Cyrus, jag älskar dig! ♥
För er som inte visste så hette hon Destiny Hope Cyrus förut, men 2008 bytte hon namn till Miley Ray Cyrus, hon blev alltid kallas Smiley när hon var liten eftersom hon mesta del av tiden log. ♥

Kommentarer
Postat av: SagaMalinsdotter :)

Herregud! Jag blev sjukt glad när jag såg dig skriva om miley cyrus, det är inte många som vågar göra det. Jag tycker det är starkt gjort av dig! Jag och också ett ganska stort "fan" of her, smiler for life :)

2012-03-15 @ 22:38:39
URL: http://stupidprincess.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author