Men orka...

Självförtroende inlägg nu då, eller vad man ska kalla det. :)

Det är många idag som inte vågar klä sig eller se ut som de själva vill. De ska klä sig i de senaste, för att passa in. Ha den senaste frisyren och de senaste sminket.
Jag säger: Fuck trender, fuck andra. Jag ska klä mig som jag vill o jag ska se ut som jag vill.
Man trivs bäst i det som man själv vill ha. Man ser seriöst inte bra ut i kläder man inte vill ha på sig, man ser på de som inte trivs i kläderna de har på sig.
De kanske inte har självförtroende för att våga klä sig och se ut som de själva vill? Då får man arbeta upp självförtroendet.
Jag klär mig och ser ut som jag vill. Alla kanske inte gillar det, men så länge jag gillar det, så är det väl okej?
Man får acceptera. Om någon tycker att jag har en ful tröja på mig så kan personen inte bara slänga ut den kommentaren. Show some respect people.
Det är många som gör så idag, men kom igen! Hur kul är det egentligen?
Klä är som ni själva vill, ni ser bäst ut i det. Jag lovar. ♥
image description

Kommentarer
Postat av: Malin Oskarsson

Håller jag med om, den är inge bra alls! Men vi läser en gemensam bok i klassen, så blir tvingad :/

Okej, härligt :)

2012-03-13 @ 21:24:32
URL: http://bbanajd.blogg.se/
Postat av: Malin Oskarsson

Håller jag med om, den är inge bra alls! Men vi läser en gemensam bok i klassen, så blir tvingad :/

Okej, härligt :)

2012-03-13 @ 21:24:32
URL: http://bbanajd.blogg.se/
Postat av: Evah

SV: Okej. :) Jag vill ju ha det gjort i photoshop så det blir mer enhetligt. :)

2012-03-13 @ 21:32:02
URL: http://Evaaaahs.se
Postat av: Malin Oskarsson

Jag gillar inte att läsa böcker, har typ ALDRIG läst ut en hel bok.. hehe, dudå? :)

2012-03-13 @ 21:35:44
URL: http://bbanajd.blogg.se/
Postat av: Olivia

Så sant. Fanns människor som gick runt och hade det senaste modet, jag som inte många andra har en egen stil och trivs med den. Mode människorna gick runt och slängde kommentarer i ansiktet på de med egna stilar. "Shit, vad är det du har på dig? skitfula kläder" De slutade när jag svarade. "Kolla in dig själv då" Sedan dess har jag faktiskt varit med om att de sagt något om andras kläder igen. Fast det var bara min skola. :/



Det där med självförtroendet är viktigt och om det är såna människor som går runt och triggar andra till att ändra stil till det "mode" riktiga. Så finns det knappt några människor kvar som bär sin egen stil! :)

2012-03-13 @ 21:47:20
Postat av: Jolline

Bra skrivit! Trist att se hela stan gå klädd likadant. Blir lite Deja vu känsla :P

2012-03-14 @ 01:27:56
URL: http://jolline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author