Min åsikt. c:

Tänkte skriva lite nu vad jag tycker, finns ju de som inte tycker så men jag gör det. :)
När jag läser bloggar vill jag att det ska vara ordentligt. Alltså, punkt osv. stor bokstav i nya meningar och på namn.
Och det blir tråkigt att läsa om det är för mycket smileysar, jag vet att det kan bli ganska många när jag skriver från mobilen. Men försöker att inte ha för många, för det är för tråkigt att läsa en mening som slutar med smiley hela tiden typ. Haha, nu låter jag som värsta konstiga random saken. <.<
Men alltså, man får ju använda smileys o sånt, annars blir det ju dött typ. Men inte för mycket! :)
Min åsikt, acceptera det.
Kyssen! :*
image description

Kommentarer
Postat av: Eriica

Allt bra med dig? :)

kram

2012-03-08 @ 00:25:15
URL: http://eswensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author