Min dag! :3

Hellu!
Skrev  ett inlägg imorse men såg förut att de inte publicerades.. Tyvärr får ni inte bild på mina naglar för har inte kameran här o orkar inte med dålig mobilbild!
Tänkte berätta om min dag! :D
Först vakna jag ju, hihi, och fixade mig åt frukost o sånt sen kom Josse så vi gick till skolan. Idrott första lektionen, fys, ganska kul egentligen haha var med Nastasija, Josse o Madde i en grupp så det blev väl mest skratt.. Haha vi hade 10 stationer o man var 40 s på varje o sen vila 20 s och vi gjorde 3 varv. Tredje varvet var jag helt trött eftersom jag hade ansträngt mig as mkt på de två andra varven. xD
Sen hade vi svenska, då kom jag, Madde o Josse 10 min sent eftersom... behöver jag inte dra upp, men vi hade en vettig anledning och sedan satt vi o pratade med lärare hela lektionen. -.-
Sen matte o sen lunch, faktiskt god lunch idag! :D
Sedan NO och tillslut engelska, sen gick jag, Madde o Josse hem till mamma o skrattade o sånt var allmänt knäppa när vi skulle ta min dator o så.. Tillslut gjorde vi det i alla fall och gick hem till pappa för att lämna det sedan gick vi hem till Josse och var där, fem i sex gick jag för att äta hos farmor klockan sex. Gick på 4 minuter, duktigt va? ;)
Sedan vid typ sju gick jag och min lillebror hem och jag satte mig vid datorn. Precis klar med mina naglar och jag kan inte se in i framtiden så jag vet inte vad som händer senare. ;)
Haha, men vi hörs snart tror jag!
Kyssen! :*
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author