Sofia avslöjar...

Hejsan!
Sitter just nu o lyssnar på min awesome spotifylista som jag inte gjorde för så längesen! Hihi! :D
Men som rubriken säger, ska avslöja något om mig nu, kom på det imorse..
Jag har typ fobi för cyklar, i alla fall när någon cyklar bakom mig. Och det har jag mina anledningar till.
Jag har blivit påkörd flera gånger, flera av gångerna har jag ramlat och skrapat upp både armbågar, knän, hakan, näsan och tår. Har även ramlat med min cykel en gång och fick åka in och sy.
Jag verkligen hatar när någon cyklar bakom mig!
En kille jag kände förut cyklade på mig två gånger med flit, bakifrån så jag ramlade framåt och i somras så körde en kille i min klass på mig bakifrån så jag ramlade framåt, dock var det inte med flit.
Men nu för tiden är jag så sjukt rädd för att något av de ska hända igen. Hatar det.

Kommentarer
Postat av: Linda

tack!:D

2012-03-20 @ 20:16:24
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros
Postat av: Olivia

Haha aaw. :c



Har fobi för is och vatten. (utomhus is och stora vattensamlingar/simbassänger)



Bara så du inte tror att jag börjar skrika och få panik varje gång jag öppnar kylen. :)



Har mina anledningar! :/



Gick igenom isen på en sjö, höll på att drunkna. :(

2012-03-20 @ 20:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author