Sofias liv?

Tänkte berätta om mitt liv. Kommer inte gå in på jättemycket detaljer.
Men...
27 april 1999 föddes jag. Mamma och pappa var lyckliga. Jag var första barnet. När jag var 3 år gammal fick jag en lillebror och när jag var 4 skiljdes mamma och pappa. Då började det.
Jag fick all skit och jag mådde dåligt i flera år. Jag ville dö. Jag var 4 år gammal och ville dö.
När jag var 6 fick jag min första kusin från mammas sida och jag blev lite gladare, mamma hade också träffat ny kille. Men mådde inte bra.
Först när jag var 9 år gammal gick jag till en kurator, som jag valde själv. Inga föräldrar som tvingade mig gå o prata. Jag fick prata och jag fick gråta. Flera dagar i veckan gick jag dit. Mamma visste om allting och hon gjorde allt hon kunde för att jag skulle få det bra. Mamma flyttade ihop med sin kille och 10 månader senare fick jag en lillasyster. Våren när jag fyllde 10 började jag må bra. Jag vågade le och skratta utan att veta att tårarna skulle komma när jag kom hem. Jag mådde bra. När jag fyllde 11 blev det lite jobbigt igen men det löste sig. Jag fyllde 12 sommaren och hösten var ett helvete.
Nu, blir jag snart 13 och livet går upp o ner. Men jag klarar det. What doesn't kill you, makes you stronger. Det är så jäkla rätt. I'm stronger than before.
Jag löser allt på mitt sätt. Ingen annans. Jag pratar med de jag vill och ja, jag klarar mig genom livet.

Jag får ibland flashbacks och bryter ihop. Det var jobbigt.
Menmen , vi hörs snart!
Kyssen! :*



Kommentarer
Postat av: Olivia

Ett liv har hårda bud, önskar att jag träffat på dig tidigare. :c <3

2012-03-11 @ 22:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author