Två duktiga tjejor! :3

Haha, denna eftermiddagen har jag och Josse varit duktiga! :D
Vi bakade kladdkakemuffins och en kladdkaka, dock kom mamma när kladdkakan var i ugnen så hann inte se den..
Men ja, vi sa lite misstolkande saker också, och ja, vi misstolkar allting typ! xd
Lägger kanske upp en video från skolan också, vi är störda på riktigt...
Måste plugga nu, fast jag egentligen inte vill. Räcker det inte med två nationella prov i skolan? -.-
Aja, skitsamma, vi hörs senare då det kommer upp en sak jag avslöjar med mig själv. ;)
Kyssen! :*
Josse: *räcker mig någon konstig grajemojs jag inte vet vad de heter* ...fast den är ganska svår att slicka av.
Jag: Okej.
Josse: .......
Båda: Asgarv..
Fatta ni de roliga? o.o

Jag: Men sug av den då!
Jag: ........
Josse: Eh...
Båda: Asgarv...

Jag: Men ska vi göra en till sats då?
Josse: HAHAHAHAHAHAHHA
Jag: .......

Alltså, hur kul får man ha? Vi satt o skratta minst fem minuter åt varje sak vi sa som var misstolkande, detta är bara tre av sakerna och de va inte allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author