Var dig själv!

Man ska vara sig själv! Nu för tiden gör folk allt för att passa in och få vara med "det coola gänget".
Du, som dig själv, är så mycket coolare än dom! Att vara sig själv är en bra sak.
Det kommer alltid att finnas någon som klagar på ditt hår, dina kläder eller något sånt. Men du ska skita i dom kommentarerna och gå din egen väg.
Du kan ha massor med kompisar, men ändå vara dig själv. Sorgligt nog finns det de som blir mobbade och hatade för att de vågar vara sig själva.
Nu för tiden passar man inte in om man är sig själv. Man ska klä sig som andra, bete sig som andra och vara som andra. Det är så sjukt löjligt.
Varför vara någon annan när man kan vara sig själv? Varför ödsla bort tid på att vara som alla andra när man istället kan försöka hitta sig själv och sin egna stil?
Min stil ändras lite då o då, men jag är nöjd. Jag gillar mitt hår, mina kläder och hur jag är. Jag vill inte vara som alla andra jag vill inte vara "normal".
De kommer dom dagarna då man känner: "Åh, detta är så fult!" de dagarna går över oftast, och om de inte gör det, prova något nytt!
Men snälla, var alltid dig själv. Du kommer längst då!
En såndär vanligt oseriös bild :]

Kommentarer
Postat av: amandaa.

sant ! <3

2012-03-06 @ 19:45:31
URL: http://gayyfishh.blogg.se/
Postat av: Elias

Men det behöver du inte oroa dig över, du är ju med mig! :P

2012-03-06 @ 20:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author