Säga att någon är ful.

Jag avskyr när någon säger att någon annan är ful. Det spelar ingen roll vem det är. Jag avskyr det. Alla är fina på sitt sätt och ingen är ful. Visst, man behöveri nte tycka att alla är snyggast i hela världen men man behöver inte heller säga att någon är ful, eller döma någon efter utseendet överhuvudtaget.
Jag lyssnar ju på band som Tokio Hotel, Black Veil Brides, Glamour of the kill, The Pretty Reckless osv. Och när jag sitter och kollar på bilder på TH, BVB eller GOTK så får jag ofta höra "Bill är sån jävla bög.", "Men fan vad Tom är ful.", "Alltså Sofia, de är såna emosar. Hur kan du lyssna på dom?" och om jag sitter och typ dör över en snygg bild så får jag ofta höra "Men uhe, fan vad ful!"
Tror ni det är så jävla kul att höra det om folk man gillar? Jag går inte och säger att till exempel Justin Bieber eller folk i One Direction är fula. Det tycker jag inte. För jag tycker att alla är fina på något sätt. Jag, Madde och Josse kan sitta och säga till varandra att vi är fula om vi har tagit något foto. Men där är vi alla tre medvetna om att vi skojar och vi tycker ju inte att den andra är ful. Jag menar aldrig på fullaste allvar att någon är ful. Men jag tycker inte heller att alla är snyggaste i hela världen.
Jag hatar också att människor dömmer folk för deras utseende. Bill är inte bög, liksom wtf? Han klär sig bara som han vill. Vet flera stycken som slutade lyssna på Tokio Hotel pga Bills utseende. Och helt ärligt, så tycker jag det är sjukt lågt. Det är väl inte hans utseende som spelar någon roll? Och inte Gustav, Georg eller Toms heller. Det är väl deras musik som fångade er uppmärksamhet och som fick er att börja gilla dom? Att de ser bra ut är ju bara ett plus.
Jag lyssnar på ett band som heter Eyes like diamonds och jag tycker inte att alla i det bandet är särkilt snygga. Men deras utseenden spelar ingen roll. Jag lyssnar på dom för att jag älskar deras musik.
Jag skulle aldrig gå och säga att Bill är bög bara för hans utseende. Inte för någon annan heller.
Folk jag känner kallar också Black Veil Brides för emos osv. Jag blir så sur. De är bara sig själva, och de ska inte behöva bli kallade en massa saker för det.
Jag såg en bild på facebook för ett tag sen, och den bilden var så sann.
Där var en bild på Nicki Minaj och det stod text från en av hennes låtar "You a stupid hoe, stupid hoe" och sen stod det "What people think about her: Wonderful, amazing, beautiful" osv. Sen var där en bild på Black Veil Brides och det stod "Rise up and celebrate your life" som är från deras låt Ritual. Och så stod det "What people think about them: Emos and faggots." och sen var det ett annat band också. Och underst stod det "I STILL DON'T GET IT!!!!"
Black Veil Brides har meningsfulla texter, bra texter. Det har Glamour of the kill, Eyes like diamonds också osv. Det har förmodligen Nicki också.
Men döm inte folk för deras utseenden och säg absolut inte att de är fula runt mig. Jag blir bara sur och irriterad. Som vissa av er i min klass osv förmodligen märkt.
Tokio Hotel ♥

Glamour of the Kill ♥

Black Veil Brides♥

Eyes Like Diamonds ♥

The Pretty Reckless ♥


Kommentarer
Postat av: Sannis

och hur vet du att dom personerna slutade gilla bill för hans utseende, hur vet du att dom inte lyssnar på tokio hotel?



stalkar du dom och vad dom gör på sin fritid om du lyssnar på tokio hotel eller inte?



DET gör mig jävligt arg när folk inte vet ett piss hur det egentligen ligger till utan bara tar något gissning, som har personerna sagt det rakt upp i nyllet på dig?

2012-05-08 @ 20:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author