Svar på kommentar igen. :D

Tack så mycket! Du också! (;
har inte lyssnat så länge på de. Har lyssnat på Tokio Hotel i lite över ett år, och de andra i några månader. Har *lyssnat på ELD i kanske.. 7-8 månader? Och har lyssnat på GOTK i kanske 6-7 månader och sen BVB och TPR i typ.. 3-5 månader. :p
Första gången jag lyssnade på Tokio Hotel var i november 2010 då alla andra i min klass och på skolan lyssnade på dom. Sen i januari började jag verkligen älska dom. :)
Och det låter lite weird för jag blev själv förvånad! Men jag började lyssna på ELD för att en i bandet började följa mig på twitter (lol) och det stod ju att han var med i ett band (Eyes like diamonds) så jag sökte på youtube och fastnade för deras musik! Har hänt så med ett annat band också men de var inte så bra. :p
Och sen GOTK och TPR har självaste Ellinor tipsat om!
Så, så gick det till. ;)
Haha, det lät lite kul..
Vi hörs senare!
Kyssen! :*

Kommentarer
Postat av: Micci

Hej Sofia !



jag undrar om du(eller du och en kompis)skulle kunna göra ett videoinlägg ?



btw skit bra och fin blogg du har <3

2012-05-08 @ 22:59:42
URL: http://anywway.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author