Svar på kommentar

Jag hade inte skrivit något sådant om jag inte visste hur det var. Och ja, vissa personer har faktiskt sagt det rakt upp i nyllet på mig. Jag stalkar inte folk, jag bryr mig inte heller om de tröttnar på Tokio Hotels musik. Men att de slutar gilla någon för utseendet är något jag inte gillar. Jag har också läst det där de skrivit "Omg vad ful Bill har blivit.." och sen nån timme/dag senare har de skrivit att de inte vill lyssna på TH längre pga Bill.
Sen känner jag de som slutat lyssna på Tokio Hotel för de tröttnat på musiken, det är en helt annan sak. :)

Kommentarer
Postat av: Vanessa (har ingen blogg)

Du har bra musiksmak! Hur länge har du lyssnat på de band du lyssnar på? Och hittar du dem liksom bara på youtube eller spotify eller blir du tipsad av vänner? :)

2012-05-08 @ 22:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author