Man får lov...

Det finns dagar då vi tänker "Men gud. Hur ser jag ut idag? Såhär kan jag inte gå ut!" 
Om det är helg, eller om man har tid så kan man ju ta tid åt sig och fixa till sig lite. Är man tjej kan man ju sminka sig/sminka sig annorlunda, fixa håret, sätta på sig finare kläder osv. Är man kille kan man ju ta på sig finare kläder, fixa håret eller något annat. Så att man kan tänka att man ser bättre ut. Så att man sträker självförtroendet ibland. Det är helt okej att göra så! Jag gör det ibland. Man blir på mycket bättre humör när man själv tycker att man ser bra ut!
Vill man göra det varje dag, kan man ju göra det också! För mig funkar det bättre om jag gör det någon gång då och då, och jag tycker det stärker självförtroendet bättre. För när det sjunker igen så kan man ju göra likadant igen. Gör man det varje dag så vänjer man sig, och sen tillslut kanske man inte kan stärka självförtroendet längre? 
Aja, ni väljer själva! Ville bara dela med mig av vad jag tycker funkar! :) 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Missa inte chansen att bli '' bex speciella besökare '' - http://www.nattstad.se/bexollila?id=4004304

2012-09-07 @ 18:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author