Något jag stör mig på..

Något jag stör mig på är att nästan alla ungdomar klär och stylar sig likadant.
Nu använder ju alla typ Adrian Hammond or whatever it's called. Visst, jag tycker själv att det är snygga kläder men samtidigt. Alla använder det, det blir ju uttjatat, eller?
Sen stylar sig nästan alla likadant också. Plattar håret och har i vax. Liksom, en gång i tiden tyckte jag allt det där var snyggt. Men nu är det ju inte min typ av killar, om man går utseende mässigt.
Jag vet att det finns folk som tycker att det är snyggt o så, men jag tycker det blir för tjatigt att alla har samma kläder på sig.
 
Samma med tjejer. Där är jag också en av dom som köper vad alla andra har ibland. Men jag har insett hur jobbigt det är att se i stort sett alla gå i samma kläder. Såklart köper man ju vad man tycker är snyggt, menar det inte så..
När jag var på Liseberg så hade nästan alla killar och tjejer likadana kläder. (alltså killarna hade inte likadana kläder som tjejerna om ni är tröga..)
Men hoppas ni förstår min poäng!

Kommentarer
Postat av: ........

Asså nu ska du inte börja kalga på andra lilla bruden! Du får ju välja din stil och dem kanske inte alla gillar så skit du i hur andra ser ut ! Vi klär oss efter modet och inte fucking EMO !!!!!

2012-09-03 @ 18:10:33
Postat av: Ida-Lina

Känner precis samma sak!!

2012-09-03 @ 21:33:17
URL: http://get-in-ma-bed-niall.tumblr.com
Postat av: linah

sjukt bra blogg!:D<3

2012-09-04 @ 01:34:36
URL: http://linaheve.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author